Mam do zrobienia plakat promujący matematykę.
Myślałam, by zrobić tak:
Na górze wielki napis ,,Matematyka - królowa nauk", po boku przykleić jakieś takie ,,potworki" trzymające znaki matematyczne - + , - , : , x itd.
Ale na środku będzie pusto...
Nie wiem, może macie jakiś lepszy pomysł? :)
Nie musi być taki jak mój.
Z góry dzięki.
P.S. Dam naj i każdemu kto odpowie po 5 gwiazdek :)

2

Odpowiedzi

2010-04-13T18:07:54+02:00
Ja bym na środku narysowała kule Ziemską i w niej lub wokoło niej napisała jakieś cyfry.
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-13T18:12:29+02:00
Hmm na poczatku powiem tyle głupi temat ;)
Co ja bym zrobiła gdybym znalazła się na twoim miejscu ..^^
Może coś związane z tym że matematyka to przyszłość ?? ,np. jakies figury geometryczne i z obok zdjęcia jakiegoś architekta
itp.
Wogóle napis na środku matematyka i od tego jakieś dymki związane z tym co możesz osiągnąć po nauce matematyki np. rysunek ucznia który sie uczy a potem dostaje 5 i np. jakieś zawody związane z matematyką ...
mam nad\zieje że trocha pomogłam musisz posaiedzieć i pomyśleć bo nie wiem tez jakie masz możliwości ..;)
Życze powodzenia;)
2 5 2