Odpowiedzi

2010-04-13T18:12:09+02:00
1054 - wielka schizma wschodnia
800 - papież koronował Chlodwiga na cesarza zachodniego cesarstwa rzymskiego
496 - Chlodwig przyjmuje chrzest

2. Frankowie.
23 4 23
2010-04-13T18:17:03+02:00
1054r.n.e-nieporozumienia między wschodnim i zachodnim chrześcijaństwem doprowadziły do wielkiego rozłamu(schizmy)

800-Koronacja Karola Wielkiego
496chrzest Chlodwiga
uadek cesarstwa zachodnio rzymskiego
Frankowie
10 4 10
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-13T18:20:52+02:00

1.
1054._ -'-W Quedlinburgu miała miejsce cesarska mediacja w sprawie Śląska
800.__-koronacja Karola Wielkiego na cesarza przez papieża Leona III
469___ chrzest Chlodwiga ;];]


8 4 8