Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-13T18:18:08+02:00
1.w trudnych chwilach staram sie byc zawsze z osobami ktore tego potzrebuja
2.prawdziwy przyjaciel slucha nas a my sluchamy jego,kiedy trzeba razem milczymy placzemy i smiejemy sie.Rozumie nas bez slow. Spedzamy razem czas, mozemy mu ufac i powiedziec o wszystkim co nas boli, o naszych tajemnicach, radosciach i obawach. Akceptujemy sie bez wzgledu na nasze wady. jestemy dla siebie zawsze
2010-04-13T18:18:19+02:00
1.Jestem dla niego dobry.Okazuje im miłość.
Pomagam we wszystkim. Nie oszukuje.
2. Prawdziwa przyjaźń powinna charakteryzować się zaufaniem.
Przyjaciele powinni sobie ufać. Okazywać do przyjaciela szacunek.
Pomagać mu gdy ,ma jakieś problemy. Zawsze popierać go w każdej decyzji,którą on wybierze.
2010-04-13T18:19:46+02:00
2. prawdziwa przyjazn powinna charakteryzowwac sie przede wszystkim zaufaniem, Co to za przyjazn gdy nie masz pelnego zaufanie do drogiej osoby> Gdy mowisz jakis sekret, problem lub dyskretna sprawe, oczekujesz zeby to zostalo miedzy wami. Nastepnie, przyjazn powinna chcarakteryzowac sie milosci, nie pozadliwoasci lecz taka zwykla. Powinnismy sie milowac wzajemnie. Wyrozumialosc i obojetnosc nie zaleznie od sytuacji- to kolejne cechy prawdziwej przyjazni. Przyjazn powinna chcarakteryzowac sie rowniez prawdziwa wiezia jaka laczy dwie osoby, taka wiez dzieki ktorej mozesz nazwac druga osobe prawdziwym przyjacielem.