Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-13T18:19:59+02:00
Afryka- Sahara
Australia- Wielka Pustynia Wiktori
Azja- pustynia Arabska
Ameryka Poludniowa- Atakama
Ameryka Północna- Wielka Kotlina
1 5 1
2010-04-13T18:20:21+02:00
Afryka - Sahara
Azja- Gobi
Ameryka Północna-Pustynia Sonora
Ameryka Południowa-Atacama
Australia- Wielka pustynia piaszczysta
1 1 1
2010-04-13T18:28:24+02:00
Afryka Sahara
Azja Gobi
Ameryka Północna Pustynia Sonora
Ameryka Południowa Atacama
2 2 2