Odpowiedzi

2010-04-13T18:19:17+02:00
54 : 12 = 4,5

czworościan ma 12 krawędzi więc 54 dzielimy na 4 ;)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-13T18:23:44+02:00
Jest to ostroslup prawidlowy trojkatny, wiec ma 6 krawedzi.

54cm : 6 = 9cm

ja sie nie zgodze do obu wczesniejszych wypowiedzi. Tak wyglada czworoscian, wiec policzcie ile ma krawedzi

http://maximus.pl/pliki/grafika//matematyka/czworoCccianforemny.gif