Odpowiedzi

2009-11-04T17:05:38+01:00
To człowiek, który dba o państwo, jest bardzo rzetelny i obowiązkowy. Przeciwstawia się światu i jest odważny. Miły, sympatyczny nie niszczący kraju .
3 2 3
2009-11-04T17:06:49+01:00
Idealny obywatel to patriota, taki który płaci podatki, uczestniczy w wyborach, przestrzega prawa.
3 1 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-04T17:15:37+01:00
1. Dbający o losy państwa
2. Winien uczęszczac na wyboru
3. Aktywny
w zyciu swojej miejscowosci/gminy.
4. Prawdomówny.
5. Powinien dbać o kulture własną i swojej rodziny.
6. Nie powinien być wandalem, lecz pomagać i dbać o dobytek publiczny.
7. Miły dla innych obywateli.
8. Nie powienien kłamać przeciw innym.
9. Powinien pomagać innym.
10. Powienien być przedsiębiorczy i mądrze wydawać pieniądze
.
4 2 4