Odpowiedzi

2010-04-13T18:18:04+02:00
Możemy ich wspierać psychicznie, mówić i pocieszać że będzie dobrze.
1 5 1
2010-04-13T18:20:16+02:00
Można go rosweselić pomuc mu zapomieć o smutkach pomagać
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-13T18:22:48+02:00
Takim osobą możemy pomóc w następujący sposób. Trzeba ich codziennie odwiedzać wspierać ich w cierpieniu pomagać, opiekować się nimi. Trzeba ich próbować pocieszyć ,porozmawiać z nimi i ich rozśmieszyć.
1 5 1