Odpowiedzi

2010-04-13T18:19:40+02:00
Piękna , szczera , uczuciowa , nie zazdrosna , kochająca jest tego wiele , ale miłośc jest naprawde wspaniała <3 ;)
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-13T18:20:25+02:00
Miłość, która by uszczęśliwiła i przetrwała powinna być prawdziwa nie z przymusu. Obie osoby powinny ją odwzajemniać.
1 5 1
2010-04-13T18:21:19+02:00
Miłosć po miedzy dwiema osobami powinna być przede wszystkim szczera. 2 osoby muszą się bardzo mocno kochać.By uszczęśliwiała uważam że może od czasu do czasu jakis miły gescik by wystarczyl......Oczywiscie nie tylko tak!!!
1 5 1