Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-13T18:22:58+02:00
Mniej tlenu na ziemi.
Mniej naturalnego środowiska dla zwierząt tam żyjących.
Mniej drzew filtrujących, a co za tym idzie więcej zanieczyszczeń.
Niszczenie środowiska.

Mam nadzieję że pomogłem ;]
2010-04-13T18:55:29+02:00
Człowiek karczuje lasy równikowe. Na pewno mniej tlenu dla ziemi. Wymieranie bytujących tam gatunków roślin i zwierząt. Ogólnie niszczenie środowiska. Działalność człowieka powoduje również wzrost poziomu zanieczyszczeń na tamtych obszarach.