Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-13T18:21:54+02:00
Piekna wprowadzila sie do mojego bloku.
Trzeci szybko wbiegl do domu.
To jest bardzo interesujace.
1 5 1
2010-04-13T18:22:20+02:00
Biegnący przewrócił się - przymiotnik
Dużo ze sobą zabrał - liczebnik
On dobrze się uczył - zaimek
2 5 2
2010-04-13T18:22:44+02:00
1. Kolorowy zaczął pisać wypracowanie.
2. O wygraną kłóciło się pięcioro uczniów
3. On nie chce malować obrazów
1 5 1