Jak zapytasz dawno niewidzianego kolegę, jak się czuje?
A. How do you do?
B. Are you all right?
C. How are you?

Proszę o odpowiedź, mam ogromny dylemat co wybrać, proszę o przemyślane odpowiedzi, gdyż chodzi o DAWNO niewidzianego kolegę.

3

Odpowiedzi

2010-04-13T18:20:57+02:00
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-04-13T18:21:40+02:00
Zadna nie jest poprawna.. ;p a jak jest poprawna to bym stawial na odpowiedz C :)
2010-04-13T18:43:09+02:00
Jak dla mnie, to najlepiej pasuje C