Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-13T18:23:34+02:00
A) 6, 7, 8, 10, 122348398 | - 5 > 0
b)(-5) - | -9, -81, -77, -334 > 0
c) -3, -5, -9, -79, -81 | - (-2) < 0
2010-04-13T18:24:21+02:00
A) np.6,7,8,9,10....
b) np.10,11,9,46....
c)np.-4, -5,-6,-7,-90....


tych liczb moze być nieszkończenie wiele !
  • OlaT
  • Początkujący
2010-04-13T18:27:26+02:00
A) 10 ; 6 ; 5 i 1/3 ; 8 ; 100
b)-6 ; -8 ; -5,5 ; -13 ; -11
c) -3 ; -2,3 ; -5 ; -19 ; -4,7