Odpowiedzi

2010-04-13T18:27:03+02:00
Czy zawsze chciał pan to robić, I uprawiać zawód garncarza ?
Ile lat jest pan w tym zawodzie ?
Czy lubi pan swoja prace ?
Z sąd pomysł na taki zawód ?
Co lubi pan najbardziej w swojej pracy ?
Ile ma być pytań ?
4 3 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-13T18:28:54+02:00
1)Dlaczego zdecydował się Pan akurat na taki zawód?
2)Czy satysfakcjonuje Pana pana praca?
3)O jakim zawodzie marzył Pan w dziciństwie?
4) Jaką szkołę musiał Pan ukończyć aby móc wykonywać ten zawód?
5)Czy zawód który Pan wykonuje jest dobrze płatny?
6) Czy lubi Pan to co robi?
&) Czy myślał Pan kiedykolwiek o zmiany pracy?
9)Czy Pana praca jest trudna?
10)Co pan robi z garnkami które ulepi
Jak chcesz więcej to napisz na profil:)
2 5 2
2010-04-13T18:29:02+02:00
Skąd pan bierze glinę na naczynia które pan tu wytwarza?
Czemu został pan akurat garncarzem?
Czy kiedyś ktoś w pana rodzinie był garncarzem?
Jak długo trwa proces wytwarzania np. garnka?
Jak długo pan produkuje naczynia?
Ile kosztuje najdroższe naczynie w pańskim sklepie?


To tyle ;] mam nadzieję że pomogłem.

PS następnym razem pisz ile pytań trzeba napisać ;]
1 5 1