Odpowiedzi

2010-04-13T18:30:44+02:00
No to Bułgaria, Argentyna, Austria, Belgia, Czechy, Estonia, Francja, Holandia Indie. Liczę na naj !! :P
1 5 1
2010-04-13T18:34:09+02:00
Polski, Malty, Austrii, Kanady, Kuba, Santa Lucia, Salvador, Surinam, Boliwia, Argentyna, Brazylia, Ekwador, Kolumbia, Niemcy, Estonia, Belgia, Finlandia, Francja, Holandia, Irlandia, Islandia, Litwa, Luksemburg, Łotwa, Macedonia, Monako, Mołdawia, Norwegia, Rosja, Rumunia, Włochy, Węgry, Ukraina, Indonezja, Laos, Tajlandia, Armenia, Gruzja, Jemen, Tadżykistan, Wietnam, Botswana, Czad, Gabon, Gambia, Libia, Gwinea, Nigeria, Sudan, Sierra Leone, Somalia, Wybrzeże Kości Słoniowej, Mikronezja, Palau :)
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-13T19:02:33+02:00
Flaga Polski
Flaga Niemców
Flaga Antigua i Barbuda
Flaga Barbados
Flaga Belize
Flaga Hondurasu
Flaga Jamajki
Flaga Bahamy
Flaga Kanady
Flaga Saint Lucia
Flaga Gujany
Flaga Kolumbii
Flaga Surinamu
Flaga Austrii
Flaga Belgii
Flaga Bułgarii
Flaga Danii
Flaga Estonii
Flaga Finlandii
Flaga Francji
Flaga Holandii
Flaga Irlandii
Flaga Islandii
Flaga Litwy
Flaga Luksemburgu
Flaga Łotwy
Flaga Macedonii
Flaga Monako
Flaga Norwegii
Flaga Czech
Flaga Rosji
Flaga Rumunii
Flaga Szwajcarii
Flaga Szwecji
Flaga Ukrainy
Flaga Węgier
Flaga Włoch
Flaga Armenii
Flaga Bahrajnu
Flaga Bangladeszu
Flaga Filipin
Flaga Gruzji
Flaga Indonezji
Flaga Izraela
Flaga Japonii
Flaga Jemenu
Flaga Kataru
Flaga Laosu
Flaga Tajlandii
Flaga Timoru Wschodniego
Flaga Turcji
Flaga Wietnamu
3 5 3