Odpowiedzi

2010-04-13T18:32:12+02:00
-czesc tato
-czesc synu
-mam sprawe do ciebie
-tak slucham
-czym jeżdzisz do pracy
-to zalezy kiedy
-tak na codzien
-to samochodem
-a oprocz samochodem to czyms jeszcze
tak czasem tramwaj albo autobus
-dobra dzieki tato
-nie ma sprawy
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-13T18:36:58+02:00
- Dzień dobry. Właśnie przeprowadzam wywiad na temat ,,czym jeździsz do pracy".Może pani mi powiedzieć pani jeździ do pracy?
- Często podróżuje do pracy swoim samochodem ale kiedy się zepsuje jadę busem.
- Dziękuje.
- Może pan mi powie czym jeździ do pracy?
- Tramwajem albo samochodem z kolegą.
- Dziękuje za udzielenie wywiadu.