Odpowiedzi

2010-04-13T18:31:14+02:00
A) -3(x-2)= -9
-3x+6=-9
-3x=-9-6
-3x=-15
x=5

B)1/2(4y+6)=3
2y+3=3
2y=0
0/0
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-13T18:31:59+02:00
A)
-3(x-2)= -9
-3x+6=-9
-3x=-6-9
-3x=-15 |: -3
x=5


B)
1/2(4y+6)=3
2y+3=3
2y=-3+3
2y=0 |:2
y=0

Licze na najlepsze:).
2010-04-13T18:33:58+02:00
A)-3x+6 = -9
-3x = -9-6
-3x = -15 /:(-3)
x = 5

b) 2y+3 = 3
2y = 3-3
2y = 0
równianie o ile dobrze pamiętam to sprzeczne lub nie oznaczone