Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-13T18:32:47+02:00
Tłuszcze : masło, olej, mięso
białka: bób, fasola, jajka
cukry: makaron, ziemniaki, słodycze

witaminy tozwiązki organiczne niezbędne do życia ;D

np: wit. C, B,A,D,E .

witaminy regulują, zapewniają dobra regulacje .
2010-04-13T18:39:55+02:00
A) oleje, masło, wędliny, tłuste sery.
b) mięso, ryby, jaja, sery.
c) napoje, słodycze, ciasta, miód.

Witami to związki chemiczne.

Witaminy : A, B. C, D, E, K.

Są niezbędne do prawidłowego działania organizmu.
2010-04-13T18:42:16+02:00
A)olej roślinny,smalec,słonina
b)ser biały,mleko,ser żółty
c)cukier,słodycze

2.Są składnikami niezbędnymi w żywieniu człowieka dla normalnego przebiegu szeregu procesów zachodzących w tkankach
wit.D-do rozwoju kości
wit.C-do odporności
wit.rozwuj wzroku