Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-04-13T18:33:14+02:00
Święć się imię Twoje
przyjdź królestwo Twoje
bądź wola Twoja jako w niebie tak i na ziemi
chleba naszego powszedniego daj nam dzisiaj
odpuść nam nasze winy
jako i my odpuszczamy naszym winowajcom
nie wódź nas na pokuszenie
zbaw ode Złego.
2 4 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-13T18:36:02+02:00
1.Ojcze nasz Któryś jest w niebie, Święć imię twoje
2.Przyjdź królestwo Twoje
3.Bądź wola twoja, jako w niebie tak i na ziemi
4.Chleba naszego powszedniego daj nam dzisiaj;
5.odpuść nam nasze winy, jako i my odpuszczamy naszym winowajcom;
6.i nie wódź nas na pokuszenie,
7.ale nas zbaw ode Złego.
1 1 1
2010-04-13T19:24:04+02:00
Święć się imię Twoje.
Przyjdź królestwo Twoje.
Bądź wola Twoja.
Chleba naszego powszedniego daj nam dzisiaj.
Odpuść nam nasze winy.
Nie wódź nas na pokuszenie.
Zbaw nas od złego.
1 5 1