Odpowiedzi

2010-04-13T18:36:18+02:00
Cytryna jest kwaśna.
Lubie pomarańcze, ponieważ są słodkie.
Bardzo lubie zbierac wiśnie z ogródka.
2010-04-13T18:36:34+02:00
Jabłko jadłem w poniedziałek.
Gruszkę jadłem we wtorek.
Banana zjadłem w środę. :)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-13T18:37:02+02:00
1 piękne ziemniaczki cudownie pachną w ogródku.
2.Marchewka jest najlepsza na kondycję
3.buraczki sa cudowne:))


licze na naj
1 5 1