Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-16T13:52:18+02:00
1. Prawdziwa miłość jest dla mnie czymś w rodzaju, bez czego nie można żyć, czujemy się bez niej puści i samotni.
2. Kościół jest przeciw. Jest to niezgodne z zasadami KKK.
3. Kościół jest temu przeciwny, ponieważ w ten sposób hamujemy populacje i sprzeciwiamy się woli Boskiej.
4. Nie zgadza się, ponieważ w ten sposób zabijamy jeszcze nienarodzonego małego, bezbronnego człowieka.
2010-04-16T14:35:38+02:00
1. Milosc jest magia. Jest i zawsze byla, i pod watpliwosc jej istnienia stawiac nie moge. Milosc to nadzieja, to poranny usmiech, to sila, by wstawac rano, to bukiet szcescia, latawce radosci.
Daje i wymaga, ale nie ma nic piekniejszego niz doskonalenie w Milosci i dla Niej.
2. Kościół jest przeciwko temu, ponieważ uważa że to jest niezgodne z naturą
3. Kościół nie zgadza się na to, ponieważ uważa że jest to uniemożliwienie do stworzenia kolejnego stworzenia.
4. Jest przeciwko aborcji.