Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-13T18:43:19+02:00
Błędny rycerz-określenie rycerza wędrującego w poszukiwaniu niezwykłych przygód

dama serca- wybranka rycerza(ukochana)

rzucić rękawice - rzucić wyzwanie do walki

Obrócić pas - oszczędzać

Mam nadzieje, ze pomogłam:):)

Liczę na najlepsze.!
2 5 2
2010-04-13T18:43:38+02:00
Obrócic pas-oszczędzać
wybranka rycerza-dama serca
rzucic rękawiczkę-wyzwać na pojedynek
błędny rycerz średniowieczny rycerz wędrujący w poszukiwaniu niezwykłych przygód – najczęściej bronił pokrzywdzonych na część wybranki swego serca.
3 3 3