Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-13T18:43:54+02:00
Telewizja publiczna utrzymuję się m.in. z opłat abonamentu. W czasie filmów, seriali i innych emitowanych programów nie ma reklam .

W telewizji komercyjnej są reklamy między emitowanymi programami. Ta telewizja m.in. z tego się utrzymuje.

Proszę i liczę na naj.
12 4 12
2010-04-13T18:46:55+02:00
W telewizji publicznej nie ma reklam w filmach. Telewizja publiczna utrzymuje się z abonamentu, a telewizja komercyjna utrzymuje się z reklam.
5 4 5