Odpowiedzi

2010-04-13T18:45:45+02:00
BO uczciwość to pozytywna cecha.
-jeśli będziesz postępować uczciwie to inni ludzie zauważą to i będą także uczciwi dla ciebie
- będziesz dobrze postrzegana w swoim potoczeniu przez innych ludzi
-będziesz miała sadysfakcje że robisz coś dobrego
-będziesz miała większe poczucie własnej wartości
  • Użytkownik Zadane
2010-04-13T18:45:48+02:00
Warto być uczciwym poniewasz spotka cię nagroda, a za nie odczciwość spotyka cię kara
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-13T18:51:33+02:00
Uczciwym warto być. Żyjemy wtedy w zgodzie z własnym sumieniem.Jesteśmy godni zaufania, ludzie nam wierzą, chętniej z nami przebywają i zawiązują przyjaźnie.