Odpowiedzi

2009-11-04T17:18:12+01:00
1,5kg - 0,425kg=1,075 - I słoik
(x+0,425)-0,505=1,075
1,075+0.505-0,425=1,58-0,425=1,155 - II słoik
x+0,505=1,075
1,075-0,505=0,57 - III słoik
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-04T17:20:45+01:00
1.5 kg - 0.425 kg = 1.075kg - tyle było na koniec w każdym z słoików
1.075 - 0.425= 0.65 kg - tyle było w II słoiku zanim dolaliśmy 0.425
0.65 + 0.505 = 1.155 - tyle było w II słoiku za nim odlaliśmy 0.505 do III słoika
1,075 - 0.505 = 0.57 - tyle było w III słoiku
odp. w I słoiku było 1.5 kg w II 1.155 kg w III o.57 kg