Odpowiedzi

2010-04-13T18:46:08+02:00
Sudety Zachodnie

Pogórze Izerskie
Góry Izerskie
Karkonosze
Kotlina Jeleniogórska
Rudawy Janowickie
Góry Kaczawskie
Pogórze Kaczawskie

Sudety Środkowe

Kotlina Kamiennogórska
Góry Kamienne
Góry Wałbrzyskie
Pogórze Bolkowsko-Wałbrzyskie
Obniżenie Noworudzkie
Góry Stołowe
Góry Sowie
Góry Bardzkie
Góry Orlickie
Góry Bystrzyckie
Kotlina Kłodzka
Rów Górnej Nysy

Sudety Środkowe

Góry Złote
Góry Bialskie
Masyw Śnieżnika
Góry Opawskie



Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-13T18:51:32+02:00
W karpatach :Podhale,Pieniny,Tatry
Sudety:Karkonosze,gory izerskie,pogórze kaczawskie
gory swietokrzyskie:pasmo dobrzeszowskie,pasmo masłowskie,łysogóry ;D
12 4 12