Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-04T17:16:02+01:00
Relacje miedzy matką a Pestką na początku zanim pojawił się Zenek były bardzo dobre. Ale potem kiedy Zenek zaczął namawiać Pestkę i innych do złych rzeczy Pestka tak jakby oddaliła się od matki. Przestała jej mówić o wszystkim tak jak kiedyś. Uważała że jak się zacznie zwierzać matka jej ni zrozumie.
4 3 4
2009-11-04T17:17:43+01:00
Zawsze ich relacje były bardzo dobre, wiele osób pozazdrościłoby ich Pestce, lecz niestety pod koniec książki matka zawiodła się na córce, gdyż ta ją oszukała. Pestka bardzo to przeżyła i tłumaczyła matce że nie chciała. Na koniec pogodziły się i ich relacje znów były dobre.:)

Mam nadzieję że pomogłam:)
1 1 1