Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-13T18:50:44+02:00
Jak wygladało by moje życie gdybym był sławnu? To pytanie nie raz zadawałem soebie. Napewno by sie zmieilo o 180 stopni. Nie miałbt\ym wtedy pewnosci czy przyjaciele których mam nie zadawali by sie ze mna ylko dla pieniedzy czy aby byli oni tez sławni. Nie miał bym również życia prywatnego. na każdym kroku robiono by mi zdjecia, pisali by o mnie w gazetach same bzdury. Lecz sa tez pozytywne cechy a mianowicie nie miałbym kłopotów z pieniedzmi, ludzie rozpoznawali by mnie na ulicach. Jednak uważam że nie chciałbym byc sławnym poniewaz za duzo z tm ,,zachodu''. lepiej byc normalnym człowiekiem ktorego nikt nie zna niż sławna osobistoscia, która na każdym kroku jest chroniona, obgadywana za plecami.
1 5 1
2010-04-13T19:02:06+02:00
Ciężko jest mi określić, jakby wyglądałoby moje życie. Mogę jedynie wyrazić swoje wyobrażenie na ten temat, ale nie mam pewności, że to się nie zmieni. Jestem niemal pewny, że narzekałbym, że nie mam spokoju, ale co, jeśli mi się to spodoba i nie zatęsknię za prywatnością? Zyskam luksusy, o których w tej chwili mogę tylko pomarzyć, a kiedy będę sławny, będą dla mnie codziennością. Zabraknie mi spotkań z rodziną, takich jak zwykłe imieniny, bo będę niemal wszędzie śledzony. Pieniądze są kolejnym atutem bycia sławnym. Przyznajmy się, kto nie marzy o byciu bogatym, przecież to daje 'szczęście'. Niepełne i krótkie, ale szczęście. Z pewnością dziennikarze oblegaliby też mój dom i nie pozwalali spędzić chwili samemu. Do tego czekaliby, aż popełnię gafę, aby mogli się pochwalić swoją 'zdobyczą'. Nie uważam, aby to było przyjemne, ale życie, jako ktoś sławny jest bardzo pociągające.

Hm, może być?
3 4 3