Czy ktoś potrafi to przetłumaczyć ? ( żeby miało sens , na polski )
1) Wash all the vegetables thorougly and chop them
2) Sprinkle the chopped aubergine with salt and leave it for 20 minutes. Rinse well under cold water.
3) Heat the olive oil a large saucepan, add the crushed garlic and the onion. Cook for 10 minutes. Add the aubergine, courgettes, red and green pepper. Continue cooking for 12 minutes.
4) Add the tomatoes and the tomato puree. Cover the saucepan and simmer until the vegatables are soft (about 30 minutes). Add the sugar, salt, pepper and herbs. Uncover the saucepan if the sauce is too runny.
5) Place half of the sauce in an oblong baking dish. Cover it with 4 or 5 (depending on the size of the dish) lasagne sheets. Add the other half of the sauce and cover with lasagne sheets again.
6) Heat the milk, butter and flour together stirring constantly for about 5-10 minutes (until thick). Add salt and pepper and half the cheese. Pour the sauce over the lasagne and sprinkle it with the remaining cheese.
7) Bake the lasagne in the oven for 45 minutes (until golden on top)

3

Odpowiedzi

2010-04-13T18:50:07+02:00
1) wszystkie warzywa umyć i pokroić na thorougly 2) Posypać posiekaną bakłażan solą i pozostawić na 20 minut. Dobrze wypłukać pod zimną wodą. 3) Heat oliwa z oliwek dużym rondlu, dodać wyciśnięty czosnek i cebula. Gotować przez 10 minut. Dodaj bakłażan, cukinia, papryka czerwona i zielona. Kontynuować gotowanie przez 12 minut. 4) Dodać pomidory i koncentrat pomidorowy. Pokrycie rondla i gotować na wolnym ogniu, aż warzywa będą miękkie (około 30 minut). Dodaj cukier, sól, pieprz i zioła. Odkryć rondel, jeśli sos jest zbyt płynna. 5) Miejsce połowie sos w podłużne naczynia do pieczenia. Ujmują to 4 lub 5 (w zależności od wielkości naczynia) arkuszy lasagne. Dodaj drugiej połowie sosem i przykryć arkusze lasagne ponownie. 6) ciepła mleka, masła i mąki wraz stale mieszając przez około 5-10 minut (do grubości). Dodaj sól i pieprz i połowę sera. Polać sosem na lasagne i pokropi z pozostałych serów. 7) Piec lasagne do piekarnika na 45 minut(do uzyskania złotego koloru na wierzchu)

coś chyba poplątałaś z wyrazem thorougly
2010-04-13T18:52:31+02:00
Wszystkie warzywa umyć i cieniutko pokroić.

Posypać posiekany bakłażan solą i pozostawić na 20 minut. Dobrze wypłukać pod zimną wodą.

Ciepła oliwy z oliwek wsadzić do dużego rondla, dodać wyciśnięty czosnek i cebule. Gotować przez 10 minut. Dodaj bakłażan, cukinie, papryka czerwoną i zieloną. Kontynuować gotowanie przez 12 minut.

Dodaj pomidory i koncentrat pomidorowy. Pokrycie rondla i gotować na wolnym ogniu, aż warzywa będą miękkie (około 30 minut). Dodaj cukier, sól, pieprz i zioła. Odkryć rondel, jeśli sos jest zbyt płynna.

Miejsce połowa sosu w podłużne naczynia do pieczenia. Ujmują to 4 lub 5 (w zależności od wielkości naczynia) arkuszy. Dodaj drugiej połowie z sosem i przykryć arkusze ponownie.

6 nie mam.

Lasagne piec w piekarniku przez 45 minut (do uzyskania złotego koloru na wierzchu)

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-13T18:52:35+02:00
1. DOKŁADNIE UMYJ WSZYSTKIE WARZYWA I JE POKRÓJ.
2.POSYP POKROJONEGO BAKŁAŻANA SOLĄ I ODSTAW NA 20 MIN. DOBRZE PRZEPŁUCZ ZIMNĄ WODĄ
3. PODGRZEJ OLIWĘ Z OLIWEK W DUŻYM RONDLU, DODAJ ROZGNIECIONY CZOSNEK I CEBULĘ. GOTUJ PRZEZ 10 MIN. DODAJ BAKŁAŻANA, CUKINIĘ ORAZ CZERWONĄ I ZIELONĄ PAPRYKĘ. GOTUJ PRZEZ NASTĘPNE 12 MIN.
4. DODAJ POMIDORY I KONCENTRAT POMIDOROWY. PRZYKRYJ GARNEK I DUŚ WARZYWA PRZEZ OKOŁO 30 MINUT AŻ STANĄ SIĘ MIĘKKIE.DODAJ CUKIER, PIEPRZ, SÓL I ZIOŁA. ZDEJMIJ POKRYWKĘ JEŚLI SOS JEST ZBYT RZADKI.
5. PRZEŁÓŻ POŁOWĘ SOSU DO PODLUŻNEGO NACZYNIA, UŁÓŻ NA NIM 4-5 PŁATÓW LASAGNE (W ZALLEŻNOSCI OD WIELKOŚCI NACZYNIA). DODAJ POZOSTAŁY SOS I PONOWNIE ULÓZ NA NIM PŁATY LASAGNE.
6. PODGRZEJ MLEKO, MASŁO I MĄKĘ NIEUSTANNIE MIESZAJĄC PRZEZ 10-15 MINUT (AŻ SOS STĘŻEJE) DODAJ SÓL I PIEPRZ I POŁOWĘ SERA. POLEJ SOSEM LASAGNE ORAZ POSYP JĄ POZOSTAŁYM SEREM.
7. PIECZ LASAGNE W PIEKARNIKU PRZEZ 45 MINUT ( AŻ PRZYBIERZE ZŁOTY KOLOR)