Odpowiedzi

2009-11-04T17:16:13+01:00
Usługi dla rozwoju kraju są wzrostem zamożności ludności danego kraju.
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-04T17:19:44+01:00
Znaczenie ma przede wszystkim transfer kapitałów obcych, za pomocą których można rozwijać produkcję,czynnikiem współpracy między narodami,procesy uszlachetniające, obrót reperacyjny.Również ważnym czynnikiem finansowania rozwoju gospodarczego kraju poprzez korzystanie z kredytów zagranicznych, dodatkowy korzystny dla kraju import. Specjalizacja produkcji krajowej umożliwia organizację nowoczesnej, zmechanizowanej,
a nawet zautomatyzowanej produkcji .Usługi te przyczyniają się do rozwoju międzynarodowego podziału pracy.