Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-13T18:58:23+02:00
Warszawa 12.07.2010r.
Cześć!
Chciałem Ci opowidzieć o tym jak Jezus daje nam drugie życie.
Jezus oddając życie na krzyżu za nasze grzechy dał nam drugie życie.Zrobił to ponieważ wierzy w to że wszyscy zostaną nawróceni na prawdziwą drogę do nieba.On daje tym którzy byli dobrzy na Ziemi wiele szczęścia i możliwość spotkania się z bliskimi którzy odeszli tak dawno.
By móc zyskać drugie życie w Niebie trzeba przyznać się do grzechów na Ziemi i próbować je naprawić i ich nie powtarzać.


Pozdrawiam Marek
15 4 15
2010-04-13T19:18:32+02:00
Drogi Przyjacielu! data

Na początku mojego listu gorąco Cię pozdrawiam.
Przypomniała mi się nasza wczorajsza rozmowa w czasie której rozmawialiśmy o fenomenie chrześcijaństwa.
Pytałeś mnie od kiedy to człowiek dostaje od Jezusa to ;nowe życie;.
Otóż wydaje mi się,ze w momencie chrztu świętego,ale żeby nastąpił ten chrzest Pan Jezus musiał umrzeć śmiercią męczeńska za każdego człowieka,nawet za tego który go czasami odrzuca czy za mało kocha.

Gorąco Cię pozdrawiam.
podpis
9 3 9