Odpowiedzi

2010-04-13T18:56:43+02:00
W 1940r. w lesie katyyńskim doszło do mordu. Ponad 40tys osób straciło życie. ok. 4 tys ludzi to najwyżsi oficerowie, generałowe i ludzie z wysokimi rangami. Rasjanie mordowali bardzo beswialsko. Strzał 1 w tył głowy po czym wszytskich wrzucili jak "śmieci" do wykopanej uprzednio głebokiej dziury i zasypano piaskiem. :(


Pozdrawiam;)
3 2 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-13T19:24:55+02:00
Sowieci dopuścili sie okropnego terroru. Z rozkazu J. Stalina wymordowali prawie 40 tys Polakow. Ofiarami byli wyksztalceni ludzie majacy duzy wplyw na losy innych miedzy innymi :profesorowie, nauczyciele, lekarze, inzynierowie, żalnierze wyzszej rangi. Wrog wywiozl tych ludzi z obozow koncentracyjnych do katynskiego lasu gdzie dokonano ich rozstarzalu. Ciala mialy zostac ukryte pod ziemia, by nikt nigdy sie o tej zbrodni nie dowiedzial, a ci co wiedzieli mieli obowiazek wymazac ja z pamieci i dopilnowac by sprawa nie nabrala rozglosu. po odkryciu tych masowych grobow przez niemcow rosjanie nadal nie przyznawali sie do tego. Bydowali Prl na klamstwie.