Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-14T22:46:28+02:00
Funkcjami lasów jest kształtowanie warunków środowiska przyrodniczego. Lasy regulują stosunki wodne, zmniejszają erozję gleb, regulują wahania temperatury, chronią przed wiatrem. Z lasów czerpiemy także drewno, owoce, zioła, grzyby, żywicę, są siedliskiem życia dzikich zwierząt.
2010-04-14T23:05:43+02:00
-rekreacyjna
-dostarczają surowców -> drewno
-środowisko życia roślin i zwierząt