Odpowiedzi

2010-04-13T18:57:25+02:00
Ponieważ kocham pBoga i wieże w to że któregoś dnia nas zbawi i wszyscy będziemy szczęśliwi.
3 1 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-13T18:59:44+02:00
1) Słowo Boże pełni w moim życiu rolę przewodnika , ponieważ ma ono ukryty sens nad którym trzeba się zastanowić . Po zastanowieniu się docierają do mnie pewne rzeczy lub zaczynam je rozumieć . Często sprowadzają mnie na dobrą drogę .

2) Jestem istotą religijną ponieważ zostałam wychowana w wierze chrześcijańskiej , uczęszczam na lekcje religii , wierzę w Boga oraz chodzę co niedzielę do kościoła i w inne święta .

Wybierz sobie które am xd
mam nadzieję że pomogłam ; *
5 3 5