Odpowiedzi

2009-11-04T17:22:30+01:00
Na parterze: Borejkowie
W suterenie: Lewandowscy, Maciek Ogorzałka z bratem Piotrem
Na 4.pietrze Kreska z dziadkiem
11 3 11
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-04T17:27:41+01:00
Na parterze: Państwo Borejkowie
W suterenie: Państwo Lewandowscy, Maciej Ogorzałka z bratem Piotrem
Na 4. pietrze Kreska z dziadkiem
-------------------------------------
mam nadzieję że dobrze
11 4 11