Odpowiedzi

2010-04-13T18:58:56+02:00
Weź zimny prysznic i nie susz włosów i wyjdź na balkon albo wystaw głowę za okno.W moim przypadku podziałało.
2010-04-13T18:59:02+02:00
Udawaj kolkę jelitową, a jak Cię wyśle pielęgniarka do kibla, to mów że nie możesz sie wysrać XD wtedy może ktoś z rodziców po Ciebie przyjedzie i zabierze do domu, ale potem w domu powiedz po 15 min że Ci przeszło ^^
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-13T19:00:27+02:00
Nie chce się iść do szkoły mam szybki i skuteczne (chć trochę obrzydliwy sposób- zależy dla kogo bo jak dla mnie to nie) wystarczy zjeść obranego, nieugotowanego ziemniaka a do rana dostaniesz grrączki-sprawdzone przezemnie i moje koleżanki :D POWODZENIA