Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-13T19:01:08+02:00
Czy Wokulski umarł? Odp. w powieść nie jest to jednoznacznie określone.
Jak nazywała się wybranka Wokulskiego? Odp. Izabela Łęcka.
Czy Wokulski kupił kamienice Łęckich Odp. Tak.

Ja miałam takie na sprawdzianie z Lalki, niestety tylko te pamiętam.
2010-04-13T19:09:52+02:00
1 Główne wątki i problemy: (lalka to obszerna powieść wielowątkowa i wieloproblemowa. Do najważniejszych wątków należą)
- miłość kupca Wokulskiego do arystokratki Izabeli łęckiej;
-losy trzech idealistów;
-proces o kradzież lalki
-historia pani Stawskiej
-dzieje Rzeckiego;
(Prus porusza a swojej powieści bogactwo problemów):
-miłość we wszystkich jej przejawach i aspektach;
prezentacja a analiza warstw ówczesnego społeczeństwa polskiego