Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-13T19:02:39+02:00
Fußgänger - pieszy
hamować - hemmen
wypadek - Unfall
świtała drogowe - Strahl
samochód - Auto
rowerzysta - Radfahrer
skrzyżowanie - Kreuzung
droga - weg
policja - Polizei
mandat - Mandat

jakby chciałeś/aś więcej napisz na profilu .

liczę na najj :*
2 3 2
2010-04-13T19:04:26+02:00
Wypadek - Unfall
droga - Weg
pieszy - Fubganger
kierowca - Treiber
pas ruchu - Spur
samochod -Auto
przyspieszac - beschleunigen
znak drogowy - Verkehrszeichen
zakret -Wende
1 5 1