Odpowiedzi

2010-04-13T19:00:25+02:00
Głód

choroby

susze
33 3 33
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-13T19:04:40+02:00
* występują tam trudne warunki naturalne, np. brak wody
* większość państw to państwa biedne
* mogą o tym świadczyć różne klęski żywiołowe
24 4 24
2010-04-13T19:06:56+02:00
*Afryka jest krajem biednym
*Trudne warunki naturalne ( np. brak wody)
*Częste klęski żywiołowe

Proszęę ;]
39 2 39
,,Afryka jest krajem biednym" - kolejny geniusz.