Odpowiedzi

2009-11-04T17:23:06+01:00
Pani po wejściu do klasy sprawdzila obecnosc.Następnie rozdała nam poprawione sprawdziany.Oceny były dobre,żadnej jedynki. Powiedziała abyśmy otworzyli podręczniki i wykonywali zadania z 26 strony, a ona w tym czasie sprawdzi nasze zdania domowe. Kiedy zadzwonił dzwonek wszyscy szybko poszliśmy na przerwę.
8 4 8
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-04T17:25:38+01:00
Lekcja polskiego:
Na tej lekcji było super.!.
Mieliśmy wycinać z czasobism literki i układać śmieszne zdania.
Następnie pisaliśmy (wymyślaliśmy) kawały, dowcipy.
Ania napisała najśmieszniejszy kawał, cała klasa się śmiała.
Ja za bardzo nie umiałam napisać ale coś tam wymyśliłam.
Potem rozmawialiśmy na temat zwierząt.
Ta lekcja była najluźniejszą lekcją w tym dniu.
6 4 6