Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-04T17:24:53+01:00
Sypią liście złote,
jesienią tworzą słotę.
Wiatr szybciej wieje,
słońce coraz mniej grzeje
znika gdzieś za szronu chmurami
zimno nocami.

To właśnie Jesień idzie,
cichutkimi kroczkami,
juz lato za nami.
Liści kupę zgrabimy sami,
wędrówka z grabkami.

Jesień, Jesień 23 wrzesień!
1 5 1
2009-11-04T17:30:33+01:00
Miły, już jesień

Czerwienią liści nas otula, babiego lata złotą smugą
I noc się robi coraz dłuższa, miły jesień przyszła już
Wiatry wróciły do nas znowu, ptaki z południa są już w domu
I słychać pierwsze kroki chłodu, miły jesień przyszła już

A w nas jeszcze tyle wciąż radości jest
Tyle słońca z lata jeszcze w nas
I jesienny smutek nam nie grozi, wiem
Dobry los wciąż sprzyja nam