Pogrupuj podane niżej produkty żywnościowe i wpisz je w odpowiednie komórki tabeli. Uwaga : niektóre produkty żywnościowe zawierają kilka składników odżywczych, dlatego mogą być wpisane w więcej niż jedną komórkę tabeli.
Cukry :
Białka :
Tłuszcze :
Witaminy :
Woda i sole mineralne :

produkty - banany, cukierki, kapusta, kiwi, masło, mąka, mięso wieprzowe, mleko, olej, ryba.

2

Odpowiedzi

2010-04-13T19:05:43+02:00
CUKRY-cukierki
BIAŁKA-ryba
TŁUSZCZE-masło, mleko, mięso wieprzowe
WITAMINY-banany, kapusta,
WODA I SOLE MINERALNA-mąka
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-13T19:06:31+02:00
Cukry;cukierki
Białka :masło mleko mąka
Tłuszcze :olej mięso wieprzowe ryba kapusta
Witaminy : banany kiwi,
Woda i sole mineralne :