Odpowiedzi

2010-04-13T19:06:39+02:00
2010-04-13T19:08:14+02:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-13T19:12:43+02:00
Wzory : P=a²√3
4
a=b
30:2=15
a=15
b=15

P= 15²√3
4

P=225√3
4

wytłumaczenie:
Trójkąt jest równoramienny wiec przyprostokątne są takiej samej długości... dzielimy 30 na 2 i wychodzi nam długość jednego boku :)
a następnie liczymy pole
wzory:
Pole= przyprostokatna do kwadratu x √3 podzilone przez 4