Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-13T19:05:41+02:00
Dolewac oliwy do ognia znaczy,że gdy coś jest zle to jeszcze to pogarszamy
wpaść jak ogień,znaczy wpaść w tarapaty
ostatnie znaczy zadawać komus bardzo trudne,niezręczne pytania
7 3 7
2010-04-13T19:09:29+02:00
Dolewać oliwy do ognia - oznacza coś w stylu podgrzania atmosfery. można tego użyć, gdy ktoś się kłóci, a my jeszcze dodajemy jakieś swoje wontki i wychodzi , zę kłótnia jest jeszcze większa.

wpaść jak po ogień - oznacza coś takiego jak wbieganie do domu na chwilę, szybko i zaraz biegniecie gdzieś indziej. np. przycodzicie szybko ze szkoły, jecie w pośpiechu i biegniecie na trening.

wziąć kogoś w krzyżowy ogień pytań - znaczy chyba, ze zadawać dużo pytań. np . dużo pytań zadaje sie podczas przesluchań.
5 3 5