Odpowiedzi

2010-04-13T19:08:21+02:00
Był Historykiem!. I bardzo dobrym profesorem!. Wszyscy mówili na niego same złe rzeczy , a tak naprawde był dobrym przywódcą Polskiego narodu. Dzieki niemu będzie muzeum żydowskie na jego cześć!. Jako pierwszy prezydent wszedł do synagogi!.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-13T19:11:06+02:00
Lech Kaczyński był to niezwykle ciekawy człowiek. Lubił dzieci, zawsze miała własne zdanie. Angażował się w życie Polski, Był ciepłym i miłym człowiekiem. Zawsze próbował rozwiązywać problemy bliskich. Nigdy nie przeszkadzało mu to że wokoło niego bawiły się dzieci .