Zad.1 Jacek podjął wakacyjną pracę w osiedlowej pizzerii. Zaproponowano mu stałą stawkę dzienną w wysokości 5 zł plus 60 gr za każdą pizzę, którą dostarczy do odbiorcy. Ile dostaw musi zrealizować w ciągu dnia, aby zarobić co najmniej 18 zł.
Bardzo proszę o rozwiązanie, i obliczenia! dziękuję :)
dam najjjj.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-13T19:13:05+02:00
18-5=13
13:0,6= 130:6 = 21,(6) = 22
odp:Jacek musi zrealizować minimum 22 dostawy.
3 3 3
2010-04-13T19:13:23+02:00
18:0.60=30
Odp.Musi wykonać 30 dostaw
Moim zdaniem to tak ale nie jestem pewna !
2 3 2