Odpowiedzi

2010-04-13T19:16:18+02:00
D=a√2
a√2=8√2ccm
a=8cm

średnica podstawy=8cm
r=4cm
h walca=8cm

pole podstawy=πr²=π×4²=16π
v=16π×8=128πcm³
pole całkowite=2×16π+2πrh=32π+2π×4×8=96πcm²
2010-04-13T19:16:32+02:00
D=8√2 , a=8 , r=4 , h=a=8

Pc= 2πr(r+h)= 2π*4*12=96π

V= πr²h=π4²8=128π

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-13T19:19:37+02:00
8√2=d
d=a√2
8√2=a√2 wiec a=8
r=1/2a wiec r=4
h=8

Pp=πr²=4²π=16π
2Pp=32π

Pb=2πrh=2π4×8=64π

Pc=2Pp+Pb=32π+64π=96π

V=πr²h=16π×8=128π

ok?