Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-13T19:19:52+02:00
2010-04-13T19:23:50+02:00
Przyprostokątne:
a=48cm
b=14 cm
ilość schodów =20szt.
c=?
i twierdzenie pitagorasa

c²=a²+b²
c²=48²+14²
c²=2304+196
c²=2500
c=50 cm

c*schody=50 cm*20sztuk=1000 cm=10m

Odp. Poręcz ma długość 10 m.
1 5 1
2010-04-13T19:39:45+02:00
Przyprostokątne:
a=48cm
b=14 cm
s =20szt.
c=?

c^2=a^2+b^2
c^2=48^2+14^2
c^2=2304+196
c^2=2500
c=50 cm

c*s=50 cm*20szt.=1000 cm=10m

Odp.Poręcz ma długość 10 m.
1 1 1