Prosze o wstawienie jakiegos tekstu do dialogu i przetlumaczenie bo nie rozumiem o co chodzi w tym dialogu

- Guten Tag!
- Guten Tag! Sie wünschen?
- Was empfehlen Sie heute?
- Zuerst vielleicht ...
- Und als Hauptgericht?
- ... Mötchen Sie etwas trinken?
- Ja, ich hätte gern ...
- Bitte schön.
- Was empfehlen Sie zum Nachtisch?
- Wir haben ...
- Super! Dann nahme ich ...
- Bitte schön. Sonst noch etwas?
- Nein, danke sehr.

Z gory dzieki, pzdr ;)

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-13T19:22:08+02:00
- Guten Tag!
- Guten Tag! Sie wünschen?
- Was empfehlen Sie heute?
- Zuerst vielleicht eine Tomatensuppe.
- Und als Hauptgericht?
- Bratkartoffeln mit Rolladen. Möchten Sie etwas trinken?
- Ja, ich hätte gern einen Apfelsaft.
- Bitte schön.
- Was empfehlen Sie zum Nachtisch?
- Wir haben Pfannkuchen mit Sahne.
- Super! Dann nahme ich das.
- Bitte schön. Sonst noch etwas?
- Nein, danke sehr.

Rozmowa odgrywa się w restauracji ;)
-Dzień dobry!
-Dzień dobry! Co pani sobie życzy?
-A co pan poleca dzisiaj?
-Na początek może zupa pomidorowa.
-A jako danie główne?
-Pieczone ziemniaki z roladami. Chce pani coś pić?
-Tak, chciałabym sok jabłkowy.
-Proszę bardzo.
-A co pan poleca na deser?
-Mamy naleśniki ze śmietaną.
-Świetnie! To biorę to!
-Proszę. Jeszcze coś?
-Nie, dziękuję.

pzdr ;)
2010-04-13T19:29:31+02:00
- Guten Tag!
- Guten Tag! Sie wünschen?
- Was empfehlen Sie heute?
- Zuerst vielleicht Tomatensuppe
- Und als Hauptgericht?
-Schnizel mit gebratene Kartoffeln und Salat
- Ok dann nehme ich das
- Mötchen Sie etwas trinken?
- Ja, ich hätte gern ein Orangensaft
- Bitte schön.
- Was empfehlen Sie zum Nachtisch?
- Wir haben die Eierpfannkuchen mit heißer Schokoladenglasur
- Super! Dann nahme ich das auch.
- Bitte schön. Sonst noch etwas?
- Nein, danke sehr.
Tłumaczenie:
-Dzień dobry
- Dzień dobry co pan/pani sobie życzy?
- A co poleca pan na dziś?
- Może jako pierwsze zupę pomidorową
- A jako główne danie?
- Kotlet z smażonymi/pieczonymi ziemniakmi i sałatką
- Ok to wezmę to
- Czy chiałaby pani/pan coś do picia?
- Tak poproszę sok pomarańczowy
- Proszę bardzo
- A co poleca pan za deser?
- My mamy naleśniki z gorącą polewą czekoladową
- Super! to wezmę to też
-Proszę bardzo. Czy jeszcze coś?
- Nie dziękuję bardzo
Mam nadzieję że pomogłam:)
2010-04-13T19:32:32+02:00
-Zuerst vielleicht Tomatensuppe.
-Was mÜchten Sie etwas trinken?
-Ja, ich hÄtte gern Cola.
-Wir haben salatteller.
-Super! Dann nehme ich gern.

Mi się wydaje, ze tam jest trochę błędów w tym, co napisałaś, takich logicznych. napewno czegos nie ominęłaś?

-Dzien dobry.
- dzien dobry. W czym mogę służyc?
- Co pan/pani dziś poleca?
- Najpierw moze zupę pomidorową.
- może jakieś danie główne?
- chciałby/chciałaby pan/pani coś do picia?
- Tak, poproszę Colę.
- proszę bardzo.
- co pan/pani poleca na kolację?
- mamy tależ sałatki.
- super, to wezmę/ to poproszę.
- prosze bardzo, cos jeszcze?
- nie, dziekuje bardzo.

Mam nadzieje, ze pomogłam.! ;)
1 5 1