Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-04-13T19:17:51+02:00
X-liczba chłopców
86%x-liczba dziewcząt

x+86%x=930
1.86x=930/:1,86
x=500-chłopcy

0,86*500=430-dziewczęta

odp.w szkole uczy się 500 chłopców i 430 dziewcząt

dasz najj
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-13T19:20:40+02:00
X- liczba chłopców

86% = 86/100
0,86x - dziewczęta

x+0,86x=930
1,86x=930
x=500- liczba chłopców
930-500=430- liczba dziewcząt
1 5 1