Odpowiedzi

2010-04-13T19:25:23+02:00
1)Helsinki :
60° 10' N
24° 56' E
2)Lizbona :
38° 42' N
9° 11' W
3)Madryt :
40°23′ N
3°41′ W
4)Londyn :
51° 30' N
00° 07' W
5)Berlin:
52° 31' 07 '' N
13° 24' 30'' E
2010-04-13T19:26:49+02:00
Berlin:
52° 31' 07 '' N
13° 24' 30'' E

Rzym:
41° 53' N
12° 29' E

Ateny:
38° 00' N
23° 43' E

Tallin:
59° 26' N
24° 45' E

Lizbona:
38° 42' N
9° 11' W
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-13T19:27:32+02:00
1) Paryż - 2° 2' wschód
2) Berlin - 13° 2' wschód
3) Wilno - 25° 19' wschód
4)Moskwa - 37° 37' wschód
5)Ateny - 23° 44' wschód